Repositorio de Datos de la UC3M |
Featured Dataverses

In order to use this feature you must have at least one published dataverse.

Publish Dataverse

Are you sure you want to publish your dataverse? Once you do so it must remain published.

Publish Dataverse

This dataverse cannot be published because the dataverse it is in has not been published.

Delete Dataverse

Are you sure you want to delete your dataverse? You cannot undelete this dataverse.

Advanced Search

1 to 10 of 243 Results
Jul 18, 2022 - Evaluación de la transparencia en unidades de información: bibliotecas y archivos
Pacios Lozano, Ana Reyes, 2022, "Percepción transparencia responsables/directores de los archivos de las universidades públicas españolas", https://doi.org/10.21950/DNHWZL, e-cienciaDatos, V1
Resultados de la encuesta enviada a los directores/responsables de los archivos de las universidades españolas (públicas) para conocer la idoneidad de los indicadores propuestos para medir la transparencia.
Jul 18, 2022 - Evaluación de la transparencia en unidades de información: bibliotecas y archivos
Pacios Lozano, Ana Reyes, 2022, "Percepción transparencia responsables/directores de bibliotecas de las universidades públicas españolas", https://doi.org/10.21950/V5P659, e-cienciaDatos, V1
Resultados de la encuesta enviada a los directores de las bibliotecas universitarias (públicas) para conocer la idoneidad de los indicadores propuestos para medir la transparencia.
Jul 13, 2022 - Evaluación de la transparencia en unidades de información: bibliotecas y archivos
Pacios Lozano, Ana Reyes, 2022, "Percepción transparencia responsables/directores de Archivos Históricos Provinciales", https://doi.org/10.21950/UPHYLV, e-cienciaDatos, V2
Resultados de la encuesta enviada a los directores de los archivos históricos provinciales para conocer la idoneidad de los indicadores propuestos para medir la transparencia.
Jul 8, 2022 - Historia del Derecho y de las Universidades
Martínez Neira, Manuel; Ramis Barceló, Rafael, 2022, "La libertad de enseñanza. Un debate del Ochocientos europeo", https://doi.org/10.21950/4VNPCN, e-cienciaDatos, V1, UNF:6:+esYDHn4bXg/ZJNzMrCn5g== [fileUNF]
Gráficos y tablas que permiten visualizar la importancia de la enseñanza libre en la Universidad de Madrid y la Universidad de Salamanca en el siglo XIX.
Jul 4, 2022 - Historia del Derecho y de las Universidades
Díaz Rico, Javier Carlos, 2021, "Diccionario de catedráticos de Derecho 1940-1984", https://doi.org/10.21950/DQOAPA, e-cienciaDatos, V4, UNF:6:HSRHwB2UdN2nn1IQ7sSwdw== [fileUNF]
Conjunto de datos del período 1940-1984 a los que se hace referencia en: Diccionario de catedráticos españoles de Derecho (1847-1984), recurso electrónico, dirigido por Carlos Petit. https://humanidadesdigitales.uc3m.es/s/catedraticos
Jul 4, 2022 - Historia del Derecho y de las Universidades
Díaz Rico, Javier Carlos, 2021, "El acceso a la cátedra. Inventario de oposiciones a cátedras jurídicas. 1859-1983", https://doi.org/10.21950/WCW05G, e-cienciaDatos, V2
Estos anexos, a los que se hace referencia en la monografía "El acceso a la cátedra. Inventario de oposiciones a cátedras jurídicas. (1847-1983)", han sido confeccionados a partir de los datos contenidos en la misma. Además de servir de base documental de tal monografía, pretende...
Jul 4, 2022 - Evaluación de la transparencia en unidades de información: bibliotecas y archivos
Pacios Lozano, Ana Reyes, 2022, "Percepción transparencia responsables/directores de Bibliotecas Públicas del Estado", https://doi.org/10.21950/CXEH46, e-cienciaDatos, V1
Resultados de la encuesta enviada a los 53 directores de las bibliotecas públicas del Estado para conocer la idoneidad de los indicadores propuestos para medir la transparencia.
Jun 3, 2022
Bautista Puig, Núria; Orduña Malea, Enrique; Pérez Esparrells, Carmen, 2022, "Supplementary material for the paper ‘Enhancing sustainable development goals or promoting universities? An analysis of the Times Higher Education Impact Rankings’", https://doi.org/10.21950/HSFRDH, e-cienciaDatos, V1
This dataset is supplementary material for the paper ‘Enhancing sustainable development goals or promoting universities? An analysis of the Times Higher Education Impact Rankings’. It contains two tables related to the ‘Definition of research indicators’ (Annex I) and ‘Rankings d...
Jun 2, 2022 - EMPATIA-CM (protEcción integral de las víctimas de violencia de género Mediante comPutación AfecTIva multimodAl)
Miranda Calero, José Angel; Gutiérrez Martín, Laura; Martínez Rubio, Eva; Blanco Ruiz, María Ángeles; Sainz de Baranda Andújar, Clara; Romero Perales, Elena; San Segundo Manuel, Rosa; López Ongil, Celia, 2022, "UC3M4Safety Database - WEMAC: Biopsychosocial questionnaire and informed consent", https://doi.org/10.21950/U5DXJR, e-cienciaDatos, V1, UNF:6:ZKPmxFPvIhmB2Q4ZB9c5yg== [fileUNF]
EMPATIA-CM (Comprehensive Protection of Gender-based Violence Victims through Multimodal Affective Computing) is a research project that aims to generally understand the reactions of Gender-based Violence Victims to situations of danger, generate mechanisms for automatic detectio...
Jun 2, 2022 - EMPATIA-CM (protEcción integral de las víctimas de violencia de género Mediante comPutación AfecTIva multimodAl)
Rituerto González, Esther; Miranda Calero, José Angel; Luis Mingueza, Clara; Gutiérrez Martín, Laura; Canabal Benito, Manuel Felipe; Lanza Gutiérrez, José Manuel; Peláez Moreno, Carmen; López Ongil, Celia, 2022, "UC3M4Safety Database - WEMAC: Audio features", https://doi.org/10.21950/XKHCCW, e-cienciaDatos, V1
EMPATIA-CM (Comprehensive Protection of Gender-based Violence Victims through Multimodal Affective Computing) is a research project that aims to generally understand the reactions of Gender-based Violence Victims to situations of danger, generate mechanisms for automatic detectio...
Add Data

Log in to create a dataverse or add a dataset.

Share Dataverse

Share this dataverse on your favorite social media networks.

Link Dataverse
Reset Modifications

Are you sure you want to reset the selected metadata fields? If you do this, any customizations (hidden, required, optional) you have done will no longer appear.