1 a 4 de 4 Resultados
24 jun. 2024
Biblioteca de la UNED, 2024, "SEGUIMIENTO DEL ACCESO ABIERTO EN LA UNED 2023", https://doi.org/10.21950/KMB6GU, e-cienciaDatos, V1
Descripción del proyecto En línea con su Plan estratégico 2024-2026, la biblioteca de la UNED pone también el foco en el fomento al acceso abierto y se compromete a realizar un seguimiento anual de la publicación en acceso abierto de la universidad mediante la creación de una nue... |
13 jun. 2024
María Fe Sánchez-García; Magdalena Suárez-Ortega, 2024, "Género y éxito profesional subjetivo", https://doi.org/10.21950/CWW5KV, e-cienciaDatos, V1
La investigación se focalizó en el estudio de las diferencias de género en el desarrollo profesional de personas trabajadoras jóvenes y adultas. Para ello se utilizaron dos fuentes de datos: la primera procedente de un cuestionario estructurado que explora diversas dimensiones de... |
3 abr. 2024
Marion Coderch, 2024, "Survey answers_The professional status of modern foreign languages teachers in UK higher education", https://doi.org/10.21950/HKXFKZ, e-cienciaDatos, V1
Description of the project This study provides an insight into the academic profile of modern foreign languages' teaching staff in UK higher education, describing the role of the scholarship of teaching and learning (SoTL) in their professional development and progression. The st... |
1 feb. 2024
Juan Diego Paredes Gázquez, 2024, "An energy union without interconnections? Public acceptance of cross-border interconnectors in four European countries", https://doi.org/10.21950/9COELP, e-cienciaDatos, V2
Despite the importance of achieving a functioning and decarbonised European Energy Union (EnU) research addressing the public acceptance of cross-border energy interconnections at a European-wide level based upon public opinion polls is limited. To try to fill this gap in the lit... |